Alla inlägg under maj 2016

Av Malou Strömstedt - 31 maj 2016 21:37

Funderar på att skaffa ett instagram konto om kaninerochjag skriv gärna i kommentarerna vad ni tycker.

Av Malou Strömstedt - 27 maj 2016 22:40

Hej!

Idag var jag i skolan och så.

Sen efter skolan åkte jag till Östersund.
Där såg jag och min mamma på bio, vi såg Alice i spegellandet.
Den var jätte bra.
Filmen var spännande, verkligen en film att rekommendera.

Godnatt!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Av Malou Strömstedt - 25 maj 2016 21:18

Hej!
Alltså jag har gjort ett kanin hinder.
Jag är jätte nöjd.

Ni får bättre bilder imorgon.

Av Malou Strömstedt - 24 maj 2016 21:30

Hej!
Idag hade jag elevensval igen.
Jag målade klart min fågel holk.
Jag har även gjort mitt kanin hinder. Men jag har några skruvar kvar sen är jag färdig.
Troligtvis ska jag göra klart den hemma imorgon.
Jag är väldigt nöjd med hindret.

Vi har också köpt vanliga frö stänger på Ica.

Det här var min fågelholk jag gjorde jag vart nöjd med den också.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Iallafall så ska jag snart gå och lägga mig. Så god natt.

Av Malou Strömstedt - 23 maj 2016 19:43

Hej!
Alltså hörni nu är det väldigt mycket fram och tillbaka med mina "hur var min dag idag?" Och äntligen har jag bestämt mig att jag lägger ut "hur var min dag idag?" när jag kan och har lust.

Lägger bara ut denna selfie för att det var längesen och om ni är nya så kanske ni vill veta hur jag ser ut.
#selfie

Av Malou Strömstedt - 22 maj 2016 21:17

Hej!
Idag åt jag frukost och gjorde mig i ordning.
Sen var jag och två kompisar och spelade foboll.

Efter det har jag typ inte gjor något.
Jag har försökt göra ett födelsedags kort men det gick inge bra.

Nu har jag duschat och ska snart sova.

Jag längtar till imorgon.
Jag ska ha elevensval jag har valt träslöjd.
Förhoppningsvis så får man göra lite vad man vill.
För jag hade tänkt göra kaninhinder och bommar.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Asså hörni det här blev lite stressigt att skriva varje dag men vi kan väl göra så att varannan dag lägger jag upp "vad har jag gjort idag?"

Av Malou Strömstedt - 21 maj 2016 23:49

Hej!
Ni får gärna komma på bättre namn på mina "vad har jag gjort idag" något roligare,coolare helt enkelt bättre namn.

Av Malou Strömstedt - 21 maj 2016 23:47

Idag är det lördag den 21 maj.

Jag vaknade runt åtta och kollade på min iPad till ungefär halv tio.
Då gick jag upp och jag åt frukost, jag åt tomte gröt.

Sen efter det cyklade jag till en kompis.
Det spö regnade.
Jag och min kompis ritade.

Sen cyklade vi hem till mig och kollade på första filmen av Harry Potter (Harry potter och de vises sten).
När vi hade sett klart den så började vi kolla på andra Harry Potter filmen (Harry Potter och den hemliga kammaren).
Men den han vi inte de klart så vi har en och en halv timme kvar av den.

Sen åt jag middag ganska sent.

Efter det gick jag till en annan kompis.
Där spelade vi Fia med knuff.

Sen så har jag egentligen bara fixat mina naglar.
God natt
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Okej detta var min första "vad har jag gjort idag" men ni får gärna skriva om ni tyckte att det var kul att läsa eller om jag inte ska fortsätta.
Kommer självklart utveckla mitt skrivande och mina förklaringar.
Men just nu är det så här.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards